antrenament-biceps-arnold

Antrenamentul pentru Biceps a lui Arnold Schwarzenegger

Antrenamentul pentru Biceps a lui Arnold Schwarzenegger

Pentru cei mai multi dintre barbati cel mai rapid mod de a crea o impresie buna cand se apuca de culturism este sa isi lucreze bicepsii.

De multe ori primul obiectiv este sa aiba bicepsii mari, si cum de multe ori bicepsii raspund mai rapid la antrenamentele cu greutati, si flexiile sunt un exercitiu usor de efectuat la sala dar chiar si acasa, bicepsii sunt de multe ori primul mare succes intr-un program de antrenament cu greutati.

Deasemenea, cum barbatii nu au multa grasime pe bratele superioare, definirea este vizibila mai repede. Deci, cum va dezvoltati o pereche mai mare de bicepsi?
antrenament_biceps_schwarzeneggerAntrenament pentru biceps:

Pentru antrenarea bicepsului unul, sau o combinatie dintre cele de mai jos este deajuns:

1.Gantere
2.Bara dreapta
3.Bara EZ
4.Helcometru
5.Aparatul pentru flexii

Cele cinci sfaturi ale lui Arnold Schwarzenegger pentru un biceps mare:

Bicepsii lui Arnold au fost foarte impresionanti. Aici sunt cele cinci sfaturi pentru a avea un biceps mai mare si mai bine definit:

1. Varietate prin rotatie, folosind bari, gantere si scripeti.

2. Izolare pentru a nu fi ajutati de deltoizi, lombari sau alte parti ale corpului cand antrenati bicepsii. Nu balansati greutatile.

3. Cursa completa a miscarii pentru ca asta implica, miscarea greutatilor intr-o forma controlata dar completa, doar daca nu folositi o miscare de intensitate pentro o sesiune de confuzare a muschilor.

4. Gasiti linia naturala a miscarii fiecarui exercitiu.

5. Concentrare totala, nu lasati mintea sa zburde pe campii. Intotdeauna concentrativa asupra miscarii si sa simtiti contractia in muschi.

Desi exercitiile difera, un factor comun al fiecaruia este miscarea de flexare, unde o greutate atasata de un accesoriu sau un echipament amintite mai sus este miscata in forma de arc, in primul rand folosind puterea muschilor biceps. Bicepsul este contractat pentru a ridica greutatea inspre in sus pana intr-un punct unde miscarea nu mai este posibila. Apoi bicepsul este extins, coborand greutatea inapoi descriind aceeasi miscare in forma de arc pana la pozitia de incepere. Aceasta contractie si extindere impreuna constituie o repetare.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *