biceps-mare

Biceps Mare Rapid


rapid-bicepsVara este la o aruncatura de bat si daca vreti sa aveti un biceps irezistibil cand mergeti in vacanta, incepeti sa ii lucrati de pe acum. Unul dintre exercitiile mele preferate pentru brate este “21”. Uitati cum se face:

Sa incepem cu pozitia corecta, stati in picioare cu corpul drept, tineti in maini o bara sau gantere la alegere cu o greutate care sa oboseasca muschii la a 21 repetare. Coatele raman lipite de corp pe toata durata exercitiului.

1. In prima parte a exercitiului, primele 7 repetari, incepeti cu bratele complet extinse. Apoi ridicati greutatile in sus pana ajungeti cu antebratele la un unghi de 90 grade cu picioarele(sa fie paralele cu podeaua). Incordati puternic bicepsii. Apoi coborati greutatile si repetati.

2. A doua parte a exercitiului, urmatoarele 7 repetari, incepeti de la 90 de grade si ridicati in continuare inspre umeri, cand ajungeti sus incordati puternic bicepsii si coborati greutatile pana la 90 grade si repetati.

3. Si a treia parte a exercitiului, ultimele 7 repetari, efectuati intreaga miscare de jos pana sus. Deci incepeti cu bratele complet extinse si ridicati greutatile inspre umeri, si din nou incordati puternic bicepsii sus. Coborati usor greutatile si repetati.

Aceste trei parti se efectueaza intr-o singura serie una dupa alta fara pauza.

Efectuati doua trei serii din acest exercitiu odata sau de doua ori pe saptamana, si veti fi pe drumul cel bun pentru a avea un biceps perfect pentru sezonul de plaja.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *