Acasa Antrenamente Exercitii Pentru Forta

Exercitii Pentru Forta

Muschii bicepsului sunt o grupa foarte importanta. Din aceasta cauza va vom prezenta o serie de exercitii pentru forta, pentru ca ii folosim in fiecare zi, voluntar sau involuntar. Marirea dimensiunilor si a fortei bicepsilor nu va vor face doar sa aratati mai bine, dar pot imbunatati si performanta sportiva, dar pot face sarcinile zilnice sa para mai usoare si va scutesc de accidentari.

In primul rand folositi forma corecta a exercitiilor. Indiferent ce exercitiu alegeti, intotdeauna folositi forma corecta, nu va balansati spatele pentru a folosi greutati mai mari. Tot timpul folositi greutati care sa va permita controlul total pe intreaga raza a miscarii.

In al doilea rand incalzitiva bine. Cateva minute de cardio nu strica, te stimuleaza si incalzeste muschii pregatindu-i pentru ce urmeaza. Un set de incalzire la fiecare exercitiu cu greutate mica sau chiar doua seturi sunt recomandate inainte de a trece la seturile de baza cu greutati mari.

In al treilea rand folositi exercitii pentru forta de baza. Flexiile cu bara dreapta sunt exercitiul cel mai usor de recunoscut pentru biceps, si asta pentru un motiv intemeiat. Dau rezultate. Tineti bara cu palmele indreptate in sus si ridicati greutatile. Faceti 3-4 seturi a 10 repetari.

In al patrulea in rand in cadrul acestor exercitii pentru forta avem flexii alternative cu ganterele. Tineti o gantera in fiecare mana pe langa corp, ridicati o gantera si coborati-o. Apoi repetati cu celalalt brat. Faceti 3 seturi a 10 repetari.

In al cincilea rand avem flexii cu bara la banca Scott. Este acelasi tip de miscare de flexare, dar de aceasta data bratele vor fi chiar izolate. Tineti minte ca nu veti putea folosi greutati prea mari, asa ca incepeti cu o greutate mai mica decat folositi la flexiile cu bara. Faceti 4 seturi a 10 repetari

Si in al saselea rand variati antrenamentul. Sunt o multime de exercitii pentru forta la biceps, dar acestea trei sunt un punct de pornire bun si vor da rezultate rapide.
Tineti minte rotiti exercitiile intre ele si mariti greutatile in momentul in care cele cu care faceti sunt prea usoare.

Nu sunt comentarii

Lasa raspuns