preconceptii-despre-biceps

Preconceptii Bicepsi

preconceptii_bicepsiNu exista un alt muschi in intregul corp care sa tina barbatii peste tot in lume ore intregi in sala incercand sa il faca mai mare. Si cine ii poate invinui? NU este nimic mai bun decat o pereche de bicepsi masivi. Oricum, bicepsii sunt cea mai de pret posesie a unui barbat si in acelasi timp una la care petrecem mult timp antrenand-o, atunci cum vine ca multi barbati au prea putin de aratat?

Motivul este evident. Majoritatea metodelor de antrenament si a sfaturilor fac ca acest obiectiv sa fie mai greu de atins. Sa aruncam o privire la cateva preconceptii in a avea bicepsi mari si cum le puteti evita pentru a avea bicepsii doriti.

Uneori mai putin este mai mult. Multa lume crede ca facand mai multe repetari si mai multe serii cu cat sunt mai multe cu atat mai multi muschi vor avea. Dar acest lucru nu este intotdeauna adevarat. Tinta voastra la fiecare antrenament ar trebuie sa fie sa va imbunatatiti performantele de la antrenamentul precedent. Prin supraantrenarea muschiului si prin a nu ii acorda destul timp sa se refaca il slabiti defapt.

In timpul antrenamentului concentrativa la pomparea bicepsului cat mai puternica si nu va ganditi la cum arata el in afara salii. Daca va antrenati bicepsii intens la sala si nu va ganditi la altceva atunci ei vor beneficia de efectul pomparii. Dar ceea ce cel mai multi nu realizeaza este ca aceasta pompare va disparea curand si nu aveti o dezvoltare musculara permanenta.

Concentrarea asupra cresterii fortei in general. Daca va indreptati atentia in mod special asupra dezvoltarii grupelor mari cum sunt pieptul, spatele umerii etc. cu exercitii specifice bicepsul vostru se va dezvolta concomitent cu acestea. Mai departe prin cresterea fortei in umeri, piept etc. veti fi apt sa efectuati mai multe repetari, sa aveti o tehnica mai buna si sa va antrenati mai intens, rezultand o dezvoltare musculara de ansamblu si in mod special a bicepsilor.

Construiti bicepsi mari cu fundatie solida. Flexii cu bara dreapta si cu ganterele. Potrivit afirmatiilor expertilor aceste doua exercitii de baza au creat bicepsi mari mai multi decat oricare alte exercitii si sunt o funadatie buna in jurul careia sa va construiti un program. Mariti numarul repetarilor si al greutatilor de la saptamana la saptamana si veti observa imbunatatirea fortei si a bicepsilor.

Izolati si striati muschii. Multi oameni care se antreneaza cu greutati folosesc o tehnica foarte proasta si defapt folosesc fiecare muschi a corpului lor pentru a ridica greutatile in loc sa foloseasca doar muschiul pe care vor defapt sa il antreneze si sa il imbunatateasca. Aveti grija ca folositi doar bicepsul cand efectuati exercitiile.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *