biceps-antrenamete-mari

Sfaturi Necesare pentru Dezvoltarea Bicepsului

sfat_pentru_bicepsi
Procesul de dezoltare a muschiului biceps este unul de tip actiune-reactiune. Ridicarea greutatilor este o actiune menita sa rupa tesutul muscular. Corpul tau va reactiona prin repararea tesutului si prin adaugarea de tesuturi noi pentru a preveni deteriorari viitoare.

Este un proces delicat pe care multi sportivi incepatori nu il iau in considerare. In cele ce urmeaza oferim niste sfaturi care va vor ajuta sa va dezvoltati un biceps mare:

Nu va Supraantrenati

Cea mai intalnita greseala la culturistii incepatori care incearca sa isi mareasca masa musculara este supraantrenarea. Muschii vostri se vor simti tepeni si cu febra musculara dupa un antrenament nou. Asta inseamna ca tesutul muscular a fost distrus si trebuie reparat. Acest procedeu de reparare este cel care adauga marime masei musculare si densitate. Antrenarea bicepsilor prea des, sau inainte ca muschii sa fi avut destul timp sa se refaca poate avea efect invers si sa aiba un impact negativ asupra progresului tau.

Mariti Aportul de Proteine

Pur si simplu nu este posibil sa dobandesti masa musculara noua fara sa cresti cantitatea de proteine. Meniul vostru curent include proteina necesara pentru a mentine masa voastra musculara actuala. Daca incerci sa iti maresti masa musculara trebuie sa ii furnizezi rezervele necesare, prin proteine si aminoacizi, pentru a pune masa musculara. O directie buna pentru a mari aportul de proteine fara a adauga prea multe calorii din grasime si carbohidrati, este sa beti un shake proteic dupa 30 minute de la antrenament.

Adaugati Exercitii de Stretching

Cei mai multi culturisti profesionisti inteleg importanta stretchingului inainte si dupa un antrenament cu greutati, dar cei mai multi incepatori refuza sa vada aceste beneficii. Muschii vostri sunt facuti din tesut care poate fi alungit. Marind suprafata de contact a tesutului prin stretching vor da bicepsului vostru o aparenta mai plina. Stretchingul efectuat in mod regulat poate deasemenea sa previna aparitia accidentarilor datorate flexibilitatii crescute.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *